zondag 20 oktober 2013

Uitnodigining wandeling 10 November 2013

Beste collega's, vrienden en familie,

Inmiddels ben ik weer een goede week thuis. De dagelijkse wandeltochten in de rust van de natuur en de onbezorgdheid van het pelgrimsleven hebben plaats gemaakt voor de geborgenheid en warmte van het alledaagse thuis met de nabijheid van iedereen die ik lief heb.

Via deze weg wil ik jullie, bloglezers, meestappers en supporters, hartelijk bedanken voor de enorme sympathie en steun, die ik voor, tijdens en na mijn tocht mocht ervaren. Telkens een aanmoediging van jullie me onderweg bereikte, werd het energietankske bijgevuld. En het is mede dankzij die aanmoedigingen dat mijn avontuur een onvergetelijke hoofdstuk werd in mijn levensverhaal.

Dikke, dikke, dikke merci. GRAZIE MILLE !!!

Voorts wil ik jullie laten weten dat ik op Zondag 10 November een stevige wandeling plan (een gedeelte van dag 3 van mijn tocht, vanaf de plaats waar ik drie maanden geleden afscheid nam van Emma tot Wissant te Frankrijk). Een uitnodiging voor deze wandeling zal ook per post gestuurd worden naar al diegene die aangaf een financiele bijdrage te willen leveren aan de vzw Colori di Laura.
Deze uitnodiging zal tevens de praktische info bevatten voor het overschrijven van het opgegeven bedrag.

Ik hoop alvast jullie op 10 November te zien. Er is niet weinig om bij te praten, niet ?

Lieve groet,

Pelgrim en Clochard
Geert
Vind ik leuk ·  · Bericht niet meer volgen · 2 seconden geleden

1 opmerking:

  1. Hallo Geert,
    Wandeling 10/11/2013 ?????
    Bedenk volgende laatste spreuken : " Miscemus utile dulci " en " Multi sunt vocati, pauci vero electi " en " Quidquid agis, prudenter agas, et respice finem " .
    Groeten,
    A&W.

    BeantwoordenVerwijderen